چانه ویژگی ای نیست که شما لزوماً به آن فکر می کنید ، اما وقتی چانه ضعیف یا توسعه نیافته باشد ، می تواند کل قسمت صورت را از روده گاز دور کند. یک چانه ضعیف ممکن است برجستگی را به بینی یا پیشانی بیفزاید یا در تعریف کل فک تاثیر بگذارد. خوشبختانه ، روش هایی برای تقویت چانه وجود دارد تا بتوانید از زیبایی ظاهری برای چهره استفاده کنید و ویژگی های خود را به زیبایی متعادل کنید.

جراحی تقویت چانه ، که معمولاً به عنوان تقویت چانه یا ژنیوپلاستی گفته می شود ، به طور معمول برای تیز کردن ویژگی های صورت و ایجاد کانتورهای تعریف شده تر در اطراف گردن و جواهرات انجام می شود. در حالی که این یک راه حل عملی است که به تنهایی انجام می شود ، می تواند با جراحی های دیگری مانند جراحی زیبایی بینی ، صورت و یا شکل دهان به گردن نیز ترکیب شود تا نسبت های صورت را بیشتر کند. دکتر بارت جراحی های زیادی در زمینه کاشت چانه انجام داده است و قبل از توصیه بهترین برنامه درمانی برای شما به اهداف زیبایی شناسی شما گوش خواهد داد.

پروتز چانه چیست؟

پروتز چانه یک وسیله سازگار با زیست سازگار است که برای شبیه سازی شکل و اندازه یک چانه متناسب طراحی شده است. اکثر کاشت ها سیلیکون هستند ، گرچه گزینه های ماده دیگری نیز وجود دارد. دکتر بارت احساس نرم و طبیعی کاشت سیلیکون را تقریباً برای تمام بیماران خود ترجیح می دهد و معتقد است که این نتایج طبیعی ترین نتیجه را به آنها می دهد. ایمپلنت در زیر پوست و بافت نرم و بالای استخوان فک تحتانی قرار می گیرد تا از پایداری دستگاه اطمینان حاصل شود.

کاشت چانه به طور معمول نتایج طولانی مدت را ارائه می دهد. تا زمانی که همچنان چهره جدید چهره خود را دوست داشته باشید و بعد از عمل هیچ عارضه ای را تجربه نکنید ، هیچ دلیلی برای برداشتن کاشت در هر زمان وجود ندارد. گزینه های مختلف شکل وجود دارد ، که به او امکان می دهد تا رویه شما را به نتیجه دلخواه و متناسب با بقیه ویژگی های صورت خود اختصاص دهد.

آیا کاشت چانه برای شما مناسب است؟

اگر می خواهید برای دستیابی به تقارن بهتر صورت ، چانه لکه دار یا "ضعیف" خود را اصلاح کنید ، عمل جراحی کاشت چانه می تواند به شما کمک کند احساس اطمینان بیشتری نسبت به ظاهر داشته باشید. به طور خاص ، جراحی کاشت چانه می تواند برای بیمارانی که می خواهند:

  • با ایجاد جیره طبیعی تر بین اندازه چانه و سایر ویژگی های صورت آنها ، نسبت های صورت آنها را افزایش دهید
  • برای تقویت پروفایل صورت ، یک چانه ضعیف یا بریده شده را تقویت کنید
  • گردن یا خط فک را برای ظاهری دقیق تر تیز کنید
  • اثر چانه کامل یا "دو" را که اغلب توسط یک استخوان چانه کوچک ایجاد می شود ، به حداقل برسانید

تقویت چانه برای بیمار مناسب بسیار مؤثر است ، اما برای همه مناسب نیست. دکتر بارت برای مشاوره اولیه خود وقت می گذارد تا نگرانی های شما را بفهمد ، به اهداف زیبایی شناسی خود گوش فرا دهد و هم تاریخچه پزشکی شما و هم وضعیت سلامتی فعلی شما را ارزیابی کند تا مشخص کند که آیا عمل جراحی کاشت چانه گام مناسب برای شما است.

جراح مناسب برای جراحی شما

از هر نوع جراحی زیبایی صورت باید با این آگاهی استفاده شود که حتی تغییر جزئی در یک ویژگی خاص می تواند تأثیر عمیقی بر ظاهر شما داشته باشد. درک پیچیده ای از آناتومی صورت و همچنین یک چشم هنری برای ایجاد پیشرفت هایی که نتیجه ای برتر حاصل می کند ، طول می کشد. با تجربه گسترده در جراحی پلاستیک صورت ، دکتر بارت واجد شرایط برای انجام روش تقویت چانه شماست. مهمتر از همه ، او تمام وقت لازم را برای اطمینان از فهمیدن مزایای احتمالی رویه خود انجام می دهد و با اطمینان به انتخاب صحیح خود وارد عمل می شود.

مزایای کاشت چانه

کاشت چانه مزایای بی شماری برای بیمار مناسب دارد:

  • با افزایش پیش بینی صورت پایین ، نمای صورت را تقویت کنید
  • استتار زودگذر جوف برای استراحت جوان تر
  • عرض صورت را با بزرگتر کردن چانه افزایش دهید
  • با افزایش ارتفاع عمودی چانه صورت را طولانی تر کنید
  • کمرنگ شدن ظاهر غالباً در اثر چانه شل کاهش می یابد
  • تعادل ، تقارن و متناسب با کل صورت را ایجاد کنید

بررسی اجمالی چانه ایمپلنت دکتر بارت با استفاده از بی حسی عمومی یا موضعی ، تقویت چانه شما را انجام می دهد. انتخاب ممکن است به اولویت شما و همچنین میزان تصحیح مورد نیاز شما بستگی داشته باشد. اگر تصمیم دارید همزمان با تقویت چانه ، رویه های اضافی را انجام دهید ، ممکن است نیاز به بیهوشی عمومی داشته باشید ، بنابراین در طی فرایند راحت به خواب می روید.

پس از انجام بی حسی ، دکتر بارت برش کوچکی را در زیر چانه یا داخل دهان ایجاد می کند. شما می توانید بدون توجه به انتخاب مکان ، مطمئن باشید. زخم باقیمانده بعد از عمل تقریباً غیر قابل کشف خواهد بود. با استفاده از این بازشو ، او یک ایمپلنت کوچک سیلیکون در اطراف استخوان چانه شما قرار می دهد تا اندازه و شکل آن را تقویت کند ، یک فک طبیعی تر ایجاد کند. او با استفاده از تکنیک های لایه بندی که باعث بهبودی سریع می شود و بانداژ را روی منطقه قرار می دهد ، دقیقاً برش را بسته خواهد کرد. اکثر جراحی های چانه برای تکمیل یک ساعت یا کمتر طول می کشد ، و کمی بعد از عمل خود به خانه خواهید رفت. با این حال ، اگر شما یک روش اضافی داشته باشید ، می توانید بر این اساس زمان کار افزایش یابد.

بعد از عمل جراحی کاشت چانه

ممکن است بعد از عمل برای چند روز کمی زخم و متورم شوید. دکتر بارت برای پیشگیری از عفونت بعد از عمل ، داروهای ضد درد را تجویز می کند ، همچنین ممکن است بعد از عمل آنتی بیوتیک مصرف کنید. دکتر بارت به شما توصیه خواهد کرد که حدود دو هفته پس از عمل جراحی چانه برای استراحت و بهبودی خود انجام دهید. وی در این مدت شما را برای بازدیدهای پیگیری مشاهده خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که بهبودی شما به طور عادی پیشرفت می کند. در حالی که قاعده کلی برای بیماران از سرگیری فعالیت منظم در طی دو هفته است ، دکتر بارت یک برنامه بهبودی شخصی را برای شما فراهم می کند زیرا او بعد از عمل شما را تحت نظر دارد.