لیفت ران یا به عبارت دیگر تایوپلاستی روشی است که برا از بین بردن افتادگی اضافی پوست و چربی از ناحیه داخلی یا خارجی ران ها استفاده می شود. لیفتینگ ران معمولاً پس از کاهش وزن قابل توجی یا افرادی که توسط  رژیم غذایی و ورزش نتوانسته اند بافت اضافی در ران های فوقانی خود را کاهش دهند مطلوب است. لیپوساکشن ممکن است به عنوان یک عمل کمکی برای ترمیم مجدد ران داخلی استفاده شود. اگر متعهد به حفظ یک سبک زندگی سالم و وزن متوسط هستید، لیفت ران می تواند به شما کمک کند تا مجدداً زیبایی مورد نظر خود را بازیابی کنید.

چه زمانی باید از لیفت ران استفاده کنیم

  • اگر می خواهید رانهای شما متناسب تر و ظاهری و سفت تر داشته باشد.
  • اگر شما تحت عمل جراحی چاقی یا کاهش وزن شدید قرار گرفتید.
  • اگر از شل شدن و پوستی پوست بر روی ران خود ناراحت هستید.
  • اگر به دلیل ران های سنگین در خرید و پوشیدن لباس مشکل دارید

مزایای لیفت ران

لباس و لباس شنا بهتر مناسب می شوند.

بدن شما با شکوه تر و متناسب تر ظاهر می شود.

ران های شما محکم تر و جوان تر خواهد بود و ظاهری انعطاف پذیر دارد.

پیامد های منفی لیفت ران

  • ممکن است جای زخم دیده شود.
  • ممکن است پوست دچار افتادگی شود.
  • ممکن است یک روش دیگر برای اصلاح هرگونه ناهموار یا برآمدگی ران ها لازم باشد.

لیفت ران

کاندیدای مناسب برای لیفت ران

موارد زیر دلایل متداولی است که ممکن است بخواهید عمل لیفت ران را انجام دهید:

اثرات پیری منجر به ضخیم شدن و شل شدن پوست بر روی ران شما می شود.

یا شما در یک برنامه کاهش وزن موفق شده اید و اکنون آرزو دارید ران ها و پاها را به شکلی متناسب تر و متناسب تر نشان دهید.

لباس های شما به دلیل ران های نازیبا اندازه نیست یا بد فرم به نظر می رسد.

ران های شما باعث می شود احساس خودآگاهی داشته باشید و می خواهید اعتماد به نفس خود را در مورد بدن خود بازیابی کنید.

اگر از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید ، دارای نگرش مثبت و انتظارات واقع بینانه هستید ، به احتمال زیاد کاندیدای خوبی برای لیفت ران هستید.

عمل لیفت ران چگونه انجام می شود؟

در مرحله اول برش در ناحیه کشاله ران ایجاد می شود و هرگونه چربی و پوست اضافی در طول قسمت داخلی ران خارج می شود. بسته به نیازهای فردی شما ، ممکن است از لیپوساکشن نیز استفاده شود، اما همیشه این امکان وجود ندارد. ناحیه از کشاله ران تا زانو بخیه می شود و این عمل برای ران دیگر تکرار می شود. اگر پوست قابل توجهی از بافت برداشته شود ، به این عمل جراحی ران گفته می شود.

سؤالاتی که از جراح پلاستیک خود باید بپرسید

این نکته برای شما مهم است که در عمل جراحی خود نقش فعالی داشته باشید، بنابراین لطفاً از این لیست سوالات به عنوان نقطه شروع مشاوره اولیه خود استفاده کنید.

آیا من کاندید خوبی برای لیفت ران هستم؟

آیا نتایج من به دنبال منطقی و واقع بینانه از این عمل هستم؟

آیا عکسهای قبل و بعد از این عمل را که انجام داده اید می توانم برسی کنم؟

آیا زخمهای من قابل مشاهده خواهد بود؟

جای زخم های من کجا قرار خواهد گرفت؟

چه نوع بیهوشی را برای من توصیه می کنید؟

هزینه های مربوط به جراحی من چقدر خواهد بود؟

دوره ی نقاهت من چه مقدار خواهد بود؟

خطرات و عوارض مربوط به لیفت ران چیست؟

عوارض چگونه درمان می شوند؟