برخی از افراد در مجموعه ای از بافت چربی بیش از حد دارند. بعضی اوقات این مناطق مشکل با رژیم و ورزش قابل اصلاح است، اما بعضی از آنها نمی توانند. ژنتیک نقش مهمی ایفا می کند، زیرا افراد تمایل به وراثتی از مناطقی که چربی ها را جمع می کنند به ارث می برند. بعضی اوقات آنها فقط قادر به از دست دادن چربی در آن مناطق مستعد ژنتیکی نیستند.عمل جراحی لیپوساکشن روشی است که می تواند این چربی ناخواسته را از بین ببرد، و جراح پلاستیک معتبر ما با استفاده از مهارت هنری و توانایی در انجام جراحی زیبایی شکم یا لیپوساکشن به روشی که بر نتایج و ایمنی تأکید دارد اختصاص داده است.

کلینیک زیبایی ما، در زمینه زیبایی هنری و شکل دادن به صورت و بدن فعالیت دارد. اگر در عمل ما علاقه مند به گزینه های خود برای لیپوساکشن یا جراحی زیبایی شکم هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

رویکرد سفارشی ما برای لیپوساکشن

روش ها و تکنیک های خاصی وجود دارد که دکتر دکتر زیبایی در تلاش خود برای بیرون کشیدن یک کانتور دلپذیر بدن استفاده می کند. لیپوساکشن روشی است که رسوبات چربی را از نقاط مختلف بدن از بین می برد. چربی در قسمت های مختلف بدن به طور متفاوتی ذخیره می شود و بنابراین درمان بهینه شامل از بین بردن چربی به روشی است که برای منطقه خاص بیشترین موفقیت را دارد. رویکرد ما این است که شما را با دقت ارزیابی کرده و در مورد نگرانی های خاص خود به ما بگویید. ما می خواهیم تاریخچه مناطقی را که برای شما مشکل ایجاد می کنند ، بیابیم و اگر با رژیم گرفتن و ورزش موفق بوده اید ، موفق بوده اید. ما متعهد هستیم که حتی اگر این عمل جراحی نباشد ، راه حل هایی برای مشکلات کانتور بدن شما پیدا کنیم.

روش

لیپوساکشن فقط یک برش کوچک در پوست را شامل می شود که از طریق آن یک لوله باریک معروف به یک کانول چربی ها را از بین می برد. دکتر زیبایی در تلاش برای پیدا کردن بهترین روش درمانی برای مناطق خاص که برای شما مشکل دارند ، از انواع مختلفی از لیپوساکشن و کانتور مافوق صوت از بدن استفاده خواهد کرد. روش لیپوساکشن به طور کلی در مجموعه جراحی خصوصی ما با استفاده از بی حسی موضعی همراه با آرامبخشی داخل وریدی و یا تکنیک های تومورسن و مافوق صوت انجام می شود.

مزایای لیپوساکشن

آیا واقعا لیپوساکشن می تواند دائمی باشد؟ من شنیده ام که لیپوساکشن باعث افزایش وزن من در ناحیه دیگری از بدن من خواهد شد.

سلولهای چربی پس از رسیدن فرد به سن بالغ ، میکروسکوپی هستند و از نظر تعداد پایدار هستند. ما در زمان بزرگسال شدن میلیاردها سلول چربی داریم. اما وقتی بالغ شدیم سلولهای جدید چربی درست نمی کنیم. سلولهای چربی براساس زمان افزایش وزن و کاهش وزن ، اندازه و کاهش می یابند. بنابراین ، هنگام افزایش وزن ، سلولهای چربی به اندازه رشد می کنند.

اگر لیپوساکشن در ناحیه خاصی مانند ناحیه لگن انجام شود و نیمی از سلولهای چربی برداشته شوند ، بیمار همیشه توانایی کمتری در رساندن سلولهای چربی در باسن خواهد داشت. نسبت بدن به طور دائم تغییر می یابد حتی اگر بیمار وزن خود را افزایش دهد. اگر کسی وزن زیادی به دست آورد ، باعث می شود سلولهای چربی فرد در مناطقی که تحت درمان قرار گرفته اند چربی بیشتری بکشند. بنابراین ، هنگامی که بیماران از طریق ورزش و رژیم غذایی در یک وزن پایدار قرار می گیرند ، نتایج قطعاً بهترین هستند.

نوسان وزن هم قبل و بعد از لیپوساکشن مشکلی است. وقتی وزن بعد از عمل از دست می رود ، نتیجه معمولاً بیشتر می شود. بیماران تمایل دارند کاهش وزن را بعد از لیپوساکشن راحت تر پیدا کنند. در صورت افزایش وزن ، چربی در مناطقی که تحت درمان قرار گرفتند و همچنین مناطق دیگر ذخیره می شود. هیچ کس به طور قطعی نمی تواند بگوید که چربی ها به کجا می روند. لیپوساکشن یک روش کاملا فوق العاده برای از بین بردن رسوبات چربی خاص است. اگر با یک رژیم غذایی سالم ، ورزش کنید و در وزن پایدار باشید ، لیپوساکشن دائمی است.

کاندیدای ایده آل برای لیپوساکشن

آیا لیپوساکشن روشی برای بیمارانی است که سعی در کاهش وزن دارند اما ناموفق هستند؟

کاندیدای ایده آل برای لیپوساکشن کسی است که ورزش می کند ، رژیم خوبی می خورد ، و دارای یک سبک زندگی کلی سالم است اما دارای چربی های خاصی از چربی است که آزار دهنده است و تنها با رژیم گرفتن و ورزش نمی گذرد. این فرد دارای نواحی خاصی است که می توان با موفقیت درمان کرد و شکل هنری به وجود آورد که زیبایی سایر مکمل های زیبای بدن آنها را به خوبی تکمیل می کند. به عبارت دیگر ، لیپوساکشن در درمان کافی جیب های چربی در هنگام رژیم و ورزش کافی نیست. لیپوساکشن روشی ایده آل برای کاهش وزن کلی نیست.

جراحی های ترکیبی

لیپوساکشن معمولاً با سایر روشهای کانتورینگ بدن ترکیب می شود. این رویکرد ترکیبی باعث افزایش کارآیی در جراحی می شود ، زیرا لیپوساکشن در بعضی مواقع می تواند یک کانتور هنری بهینه تر به وجود آورد. لیپوساکشن صورت و گردن نیز می تواند انجام شود. غالباً ، این امر می تواند با سایر روشهای زیبایی ترکیب شود مانند لیفت ران یا لیفت بازو زیرا ما باید فاکتورهای زیادی را به جز فقط خود رسوبات چربی در نظر بگیریم. دکتر زیبایی متخصص در طیف کاملی از جراحی پلاستیک و روشهای جراحی زیبایی است. او بطور معمول لیپوساکشن ، جراحی شکم ، جراحی سینه و جراحی زیبایی صورت را انجام می دهد. لیپوساکشن غالباً با این روشها ترکیب می شود تا نتیجه ای بهینه به بیماران داده شود.