درباره کلینیک شفا بدانید


کلینیک لیزر شفا اولین مرکز درمان بیماریهای مقعد با لیزر از سال ١٣٨۴ می باشد و در طی این مدت بیش از هفتاد هزار مراجعه کننده و بیش از بیست هزار عمل با لیزر در آن انجام شده که منجر به کسب تجربه بسیار بالایی نزد پزشکان شاغل در آن گردیده و هر روز نیز به آن افزوده میگردد. در این مرکز مراجعین ابتدا توسط پزشکان متخصص خانم و آقا معاینه و پس از تشخیص بیماری راهکار مناسب به بیمار ارایه میگردد این درمان میتواند شامل درمان دارویی یا درمان با لیزر باشد که در هر صورت باعث بهبود سریع بیمار بدون بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی است و از روز بعد بیمار می تواند سر کار خود حاضر شود.

 

 

لیزر درمانی چیست؟


لیزر درمانی روشی است که در آن از نور متمرکز شده برای درمان استفاده می­شود که بسیار مهم و حساس است.

طول موج نور ناشی از لیزر (لیزر به معنای تقویت نور بوسیله امواج تحریک شده است) را می­ توان به میزان نیاز تنظیم کرد و بسته به هدف مورد استفاده می­توان امواج ضعیف یا خیلی شدیدی  قابل تغییر را ایجاد کرد.

 

این نکته را بدانید که لیزر درمانی، در مقایسه با جراحی های سنتی عوارضی چون درد و ورم ندارد و محل زخم ناشی از عمل جراحی، بر روی بدن بیمار کمتر نمایان خواهد بود؛ با این حال لیزر درمانی روشی پر هزینه است که نیاز به درمان های مکرر (ممکن است طی چند مرحله نتیجه بخش باشد.) دارد.

 

مزایایی لیزر درمانی چیست؟


لیزر به نسبت ابزارهای جراحی سنتی دقیقتر بوده و برش های کوتاهتر و کم عمق تری را بر روی پوست ایجاد می­کند که این خود، صدمه کمتری به بافت ها وارد می­کند.

فرایند عمل جراحی به کمک لیزر معمولاً کوتاهتر از جراحی های سنتی است بهمین خاطر اگر عمل جراحی به روش لیزردرمانی نیاز به بیهوشی داشته باشد از مقدار کمتری از داروی بیهوشی استفاده خواهد شد.

 

مزایای دیگر لیزردرمانی را بدانید :


این روش جراحی اغلب به صورت سرپایی انجام می­شود و دیگر نیازی به بستری شدن بیمار در بیمارستان نیست. 

 همچنین معمولا بیمارانی که با لیزر جراحی می­شوند، سریع تر بهبود پیدا می­کنند و بیمار به نسبت جراحی های سنتی درد، تورم و جای زخم کمتری خواهد داشت.

 

اطلاعات تماس

آدرس : تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه چهارم، واحد 406
تلفن : 02122361071 و 02122361072
ایمیل : info @ drtajbakhsh.ir
واتس آپ : 09021332854