درباره ی کلینیک لیزر شفا بانوان


کلینیک لیزر شفا بانوان مرکز درمان بیماریهای مقعد با لیزر از سال ١٣٨۴ میباشد و در طی این مدت بیش از پنجاه هزار مراجعه کننده و بیش از پانزده هزار عمل با لیزر در ان انجام شده که منجر به کسب تجربه بسیار بالایی نزد پزشکان شاغل در ان گردیده است و هر روز نیز به ان افزوده میگردد. در این مرکز مراجعین ابتدا توسط پزشکان متخصص خانم و آقا معاینه و پس از تشخیص بیماری راهکار مناسب به بیمار ارایه میگردد این درمان میتواند شامل درمان دارویی یا درمان با لیزر باشد که در هر صورت باعث بهبود سریع بیمار بدون بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی است و از روز بعد بیمار میتواند سر کار خود حاضر شود.

 

کلینیک شفا (کلینیک تخصصی لیزر بیماری های مقعد و نشیمنگاه)


درمان بیماری های هموروئید یا بواسیر، سینوس مویی ، زگیل تناسلی ، فیشر یا شقاق ، یبوست ، کولیت روده و فیستول و آبسه مقعد. این مرکز اولین مرکز درمان بیماریهای مقعد با لیزر از سال ١٣٨٢ میباشد و در طی این مدت بیش از پنجاه هزار مراجعه کننده و بیش از پانزده هزار عمل با لیزر در ان انجام شده که منجر به کسب تجربه بسیار بالایی نزد پزشکان شاغل در ان گردیده است و هر روز نیز به ان افزوده میگردد. در این مرکز مراجعین ابتدا توسط پزشکان متخصص خانم و آقا معاینه و پس از تشخیص بیماری راهکار مناسب به بیمار ارایه میگردد این درمان میتواند شامل درمان دارویی یا درمان با لیزر باشد که در هر صورت باعث بهبود سریع بیمار بدون بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی است و از روز بعد بیمار میتواند سر کار خود حاضر شود.

یکی از موارد بسیار مهم این نوع درمان ها این است که دیگرنیازی به بستری و دور افتادن از کار که این روزها یکی از مهمترین مسائل می باشد را نبوده و هر فردی را که دچار مشکل شده است بتواند هر چه سریعتر به محل کار و فعالیتش برگرداند به همین خاطر خیلی مهم است که یک بیماری در یک بیمارستان با جراحی معمولی به طور متوسط 24 تا 48 ساعت درگیر بیمارستان و موارد اولیه می باشد بعد از آن خود بیماری که بسیار هم شدید بوده دردهای خیلی وحشتناک و خون ریزی را به همراه داشته و حداقل شخص بیمار مجبور بوده 2 الی 3 هفته هم در خونه استراحت نماید. و اگر از نظر اقتصادی در نظر بگیریم این نه به نفع بیمار و نه به نفع اقتصاد کشور می باشد در صورتی که درمان با لیزر تمام این درمان ها را در نیم ساعت انجام داده و بیمار می تواند از فردا در محل کارش حضور داشته باشد و کارایی لازم و کافی را داشته باشد هر چند که شکی در این نیست که علائم خودش مانند کمی سوختن کمی خون ریزی را همراه داشته ولی فوق العاده کم و یا قابل کنترل با داروهایی که به بیمار بعد از عمل داده می شود می باشد . به این صورت کارایی و ر اندمان افراد نیز بسیار بالاتر می رود.

 

تماس با ما


تماس با کلینیک شفا


آدرس :    تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه چهارم، واحد 406
شماره های تماس :    2 - 22361071
پست الکترونیک :    info@drdarman.ir
وب سایت :    www.drdarman.ir