درباره کلینیک لیزر شفا


این مرکز لیزر اولین مرکز درمان بیماریهای مقعد با لیزر از سال ۱۳۸۴ می باشد و در طی این مدت بیش از پنجاه هزار مراجعه کننده و بیش از پانزده هزار عمل با لیزر در آن انجام شده که منجر به کسب تجربه بسیار بالایی نزد پزشکان شاغل در ان گردیده است و هر روز نیز به ان افزوده میگردد.

 

خدمات لیزر کلینیک


لیزر بواسیر
لیزر فیستول
لیزر کیست مویی
لیزر شقاق
لیزر آبسه
لیزر هموروئید ترومبوزه
لیزر زگیل تناسلی
لیزر گوشت اضافه مقعد

 

 چرا درمان با لیزر بهتر است؟


 لیزر درمان را تا ۵۰ درصد سرعت می بخشد و پروسه طبیعی ترمیم و بهبودی را در بدن با سرعت بسیار زیادی بالا می‌ برد. این روش مفید و ایمن است و برای سالمندانی که زانو درد و مفصل درد دارند بسیار کمک کننده می‌ باشد چون توان حرکتی آن ها را بدون درمان های دردناک افزایش می ‌دهد. بسیاری از بیماران دارای درد های مزمن با استفاده از لیزر درمانی درد خود را کاهش می دهند و سریع تر به زندگی نرمال بازمی‌ گردند.

 

لیزر درمانی باعث کاهش درد می شود؟

 

لیزر تاثیر بسزایی روی سلول های عصبی دارد و سبب مسدود شدن انتقال درد از عضلات ملتهب، تاندون ‌ها و رباط ها به مغز می شود.

فعالیت سیستم لنفاوی را سرعت می‌ بخشد. سیستم لنفاوی سیستمی است که مایعات موجود در بدن را فیلتر می ‌کند. در کلینیک لیزر شفا با یهترین امکانات به راحتی انجام می گیرد.

 در صورت بروز آسیب، رگ های لنفاوی پاره شده و ورم رخ می ‌دهد. لیزر، این رشته های پاره شده را ترمیم کرده به سرعت ورم را کم می کند.

 

 

انواع روش های لیزر درمانی


لیزرهایی که در فیزیورتراپی برای درمان درد عضلات مورد استفاده قرار میگیرند، در دو دسته کم توان و پرتوان مورد استفاده قرار می گیرند. طول موج هایی که برای درمان در حوزه فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد، بین ۶۵۰ الی ۱۱۰۰ متغیر است. با افزایش مقدار طول موج، قدرت اشعه لیزر هم بیشتر شده و در نتیجه درمان بافت آسیب دیده بهتر انجام میگردد.

 

لیزرتراپی کم توان یا Cold


همان‌طور که از نام این نوع لیزر مشخص است، قدرت و توان اشعه لیزر در این شیوه کم و در حدود ۵۰۰ میلی وات است. طول موج اشعه در این حالت بین ۶۰۰ الی ۹۸۰ نانومتر قرار دارد و به دلیل توان قدرت پایینی که دارد برای بازسازی بافت‌ها و یا جراحی‌های جزئی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیزر کم توان یا LLLT به دلیل انرژی بسیار کمی که دارد، در حین استفاده هیچ گرمایی ایجاد نکرده و کاملاً بی‌خطر است.

 

لیزرتراپی پر توان


در صورتی که نیاز به جذب اشعه لیزر در عمق جهت درمان های عمقی تر باشد، باید از لیزر پر توان با قدرت بیش از ۵۰۰ میلی وات استفاده کرد. با توجه به اینکه قدرت و توان اشعه در این حالت بسیار زیاد است، باید از آن در مراکز درمانی معتبر استفاده شود. مسلما درمان بافت هایی با آسیب های شدید و درد های عمقی با استفاده از این لیزر در جلسات کم و با بالاترین سطح اثر درمانی به راحتی قابل انجام است. به همین دلیل، از این نوع لیزر برای درمان درهای مزمن ،دردهای حاد آسیب های مفصلی، التهاب، غضروف، تاندون و رباط و … استفاده میشود.


تماس با کلینیک


شماره های تماس
26218601
26216953
09021332854

شعبه سعادت آباد:
تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی مجتمع پایدار، طبقه چهارم واحد 406