درمان بیماری های مقعدی در کلینیک لیزر شفا

 

مقعد یکی از اعضای مهم بدن به شمار می رود که ممکن است همچون سایر قسمت های بدن دچار بیماری شود. مقعد تشکیل شده از سلول و بافت های مختلف است که با ایجاد اختلال در هریک از آن ها بیماری متفاوتی پدید می آید که به طور کلی به آن ها بیماری های مقعدی گفته می شود. درمان این بیماری ها به طور کاملاً تخصصی در کلینیک لیزر شفا انجام می شود.

 

پیشگیری از این نوع بیماری ها


بهتر است تغذیه سالم داشته باشید و به یک رژیم غذایی مناسب پایند باشید و زیاد فست فود و غذاهای چرب مصرف نکنید و به میزان قابل قبولی تحرک و ورزش داشته باشید تا حد امکان در هنگام اجابت مزاج فشار نیاورید و طولانی مدت ننشینید. در صورت عدم رعایت موارد فوق ممکن است دچار درد و خونریزی مقعدی شوید. اگر درمان های خانگی و درمان های دارویی جواب ندهند بایستی به جراحی روی آورد. که جراحی ها هم به دو نوع تقسیم می شوند

 

بهترین درمان بیماری های مقعدی


در واقع بهترین راهکار درمان این بیماری ها در ابتدای شروع بیماری و قبل از حاد شدن بیماری بوده که به محض مشاهده بهتر است به پزشک مربوطه مراجعه و به توصیه های پزشک مربوطه گوش نمود.

 

 

 

 

راه درمان بواسیر

 

به طور کلی روش های مختلفی برای درمان بواسیر وجود دارد. این درمان ها عبارتند از :

درمان با لیزر
درمان با جراحی
درمان با روش سنتی

 

شقاق یکی دیگر از بیماری های مقعدی


شقاق یا فیشر زخمی دردناک است که در مقعد ایجاد شده و در بیشتر مواقع با خونریزی همراه می باشد. هرچند که دلایل بروز این عارضه در افراد مختلف متفاوت است اما می توان اسهال و یبوست را به عنوان دو عامل مهم در ایجاد آن معرفی کرد.

 

درمان آبسه مقعدی

 

این عارضه را می توان با توجه به شدت آن با روش های گوناگونی درمان کرد که لیزر به دلیل مزایای بی شماری که دارد بهترین روش درمان آبسه مقعد می باشد. از جمله مزایای درمان آبسه مقعدی با لیزر موارد ذیل می باشند:

برای انجام آن نیاز به بیهوشی نبوده و به طور سرپایی انجام می شود.
پس از انجام آن فرد درد و ناراحتی زیادی را تجربه نخواهد کرد.
عمل با حداقل خونریزی انجام می شود.
دوران نقاهت کوتاهی داشته و فرد سریعاً می تواند انجام فعالیت های روزمره را از سر بگیرد.

 

شقاق مقعدی ( فیشر )


شقاق که با نام علمی فیشر آنال هم شناخته می شود یکی از شایع ترین بیماری مقعدی است . این بیماری هم مانند سایر بیماری های نشیمنگاه در ناحیه ی مقعد رخ می دهد ولی در این بیماری پوست و دیواره های اطراف ناحیه ی مقعد دچار ترک و شکاف می شود . این شکاف میتواند وسیع تر شود و بافت های بیشتری را دچار صدمه و از هم گسیختگی کند . در نتیجه در چنین حالتی بیماری شقاق رخ می دهد .

 

تماس با ما

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی مجتمع پایدار، طبقه چهارم واحد ۴۰۶ و واحد ۱۰۵
۲۶۷۶۳۸۶۴ -۰۲۱
۲۲۳۶۰۵۰۶ -۰۲۱
۲۲۳۶۰۲۶۸ -۰۲۱
۰۹۰۲۱۳۳۲۸۵۴
۲۶۲۱۶۹۵۳ -۰۲۱
۲۶۲۱۸۶۰۱ -۰۲۱