آیا برداشتن زگیل تناسلی با لیزر را می شناسید


بهترین درمان زگیل تناسلی با لیزر شامل تاباندن مستقیم پرتوهای فروسرخ بر روی زگیل ها می باشد، که برداشتن زگیل تناسلی و درمان آن به سرعت انجام می شود.. لیزر بیشتر برای درمان زگیل های بزرگتر ناحیه تناسلی کاربرد دارد، اما به علت سهولت نسبت به سایر روش ها، بیشتر مورد استقبال بیماران قرار می گیرد. لیزر CO2 یا همان کربن دی اکسید قادر است ضایعات بزرگ و قطور را نیز به سرعت از بین ببرد. تعداد جلساتی که بیمار برای درمان نیاز دارد، با اولین ویزیت در کلینیک اچ پی وی مشخص می شود.

 

 

لیزر CO2 درمانی سریع برای درمان زگیل تناسلی


از سریع ترین روش های درمان زگیل تناسلی می توان به لیزر CO2 اشاره نمود، چرا که می تواند در کوتاه ترین زمان، این ضایعه را تا حدود زیادی  از بین ببرد.

اثربخشی درمان زگیل تناسلی با لیزر CO2 تقریباً دو برابر بیشتر از کرایوتراپی بوده همچنین لزر زگیل تناسلی با میزان عود کمتری همراه خواهد بود.

 

طریقه انجام لیزر زگیل تناسلی


در فرایند درمان زگیل تناسلی با لیزر، پس از رفع آلودگی معمول ناحیه ضایعات و  استفاده از بی حسی موضعی، زگیل های تناسلی با بهره گیری از اشعه لیزر CO2 مورد هدف قرار می گیرند. بعد از برداشتن ضایعات حین عمل لیزر زگیل تناسلی معمولا تا 24 ساعت از پماد تتراسایکلین بر روی محل جراحی استفاده می شود.

 

هزینه درمان با لیزر


هزینه ی آن را قطعی نمیتوان بیان کرد.بسته به نوع و اندازه ی آن دارد ولی هزینه ی آن از عمل جراحی پایین تر است و عمل شما فقط و فقط در یکروز انجام میشود. برای اطلاع از قیمت دقیق شما میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته یا حضوری مراجعه فرمایید.

لیزر زگیل تناسلی توسط گاز CO2 انجام می گیرد که طی این فرایند زائده ها به آرامی تبخیر شده و از بین می روند.

 

نکته آخر

 

در روش لیزر درمانی، اشعه های لیزر این ویژگی را دارند که به عمق بافت های آسیب دیده نفوذ کنند و بدین ترتیب زائده های ایجاد شده و ویروس عامل ایجاد آن ریشه کن می گردند. در روش درمان زگیل تناسلی با لیزر تهاجم کامل تر و نفوذ بیشتری نسبت به سایر روش های درمانی دارد و از این رو امکان بازگشت و عود مجدد بیماری بسیار کم و ناچیز است.

بر اساس شواهد و آمارهای موجود میزان اثربخشی و موفقیت روش لیزر درمانی زگیل های تناسلی دو برابر بیشتر از روش های درمانی دیگر مانند کرایوتراپی می باشد. پاکسازی کامل و از بین بردن زگیل واژن و تناسلی و زگیل مقعد در روش لیزر درمانی فقط به یک جلسه ی درمانی نیاز دارد و پس از آن بدون وجود کوچکترین احتمال از بازگشت مجدد بیماری، بیمار می تواند فعالیت های زندگی روزمره ی خود را آغاز نماید.

 

تماس با ما

شماره های تماس
26218601
26216953
09021332854

شعبه سعادت آباد:
تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی مجتمع پایدار، طبقه چهارم واحد 406

ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه: 10 الی 13  | 17 الی 20
پنچ شنبه: 11 الی 14
زمان پاسخگویی:
همه روزه بغیر از جمعه: 8 الی 22