مزیت لیزر هموروئید نسبت به دیگر روش ها 


باید بدانید لیزر هموروئید یا لیزر بواسیر روشی کمتر تهاجمی است. هر دو نوع لیزر کم توان و پرتوان اگر به موقع و به جا برای انواع همورویید به کار بسته شوند می توان از نتایج درمانی عالی آنها بهره برد. برای درمان هموروئیدهای خفیف از لیزر کم توان بدون جراحی و برش بافت سود برد. در جراحی و هموروئیدکتومی با لیزر پرتوان نیز می توان تمام انواع بیماری های مقعد را درمان نمود. زیرا این نوع لیزر سوپرتین یا بسیار نازک است. بنابراین جایگزین مناسبی برای تیغ جراحی و کوتر می باشد. لیزر جراحی به بافت سالم اطراف آسیبی نمی رساند به همین دلیل برای جراحی های با ظرافت بالا و جراحی های پیچیده توصیه می شود حتما مورد استفاده قرار بگیرد. مهارت و تجربه متخصص جراحی در به کار بستن لیزر پرتوان در جراحی بسیار حائز اهمیت است.

 

حراجی با کوتر

در جراحی با کوتر از تکنولوژی برق استفاده می شود اما در جراحی با لیزر تکنولوژی نور لیزر استفاده می شود. در جراحی با کوتر سر عروق برای کاهش خونریزی سوزانده می شود و این در حالی است که لیزر سر عروق را ترمیم می کند و از خونریزی جلوگیری می کند.

 

آیا می توان انواع هموروئید را با لیزر درمان کرد؟

بسته به نوع هموروئید می توان از انواع هموروئید برای درمان استفاده کرد. هموروئیدهای خفیف که نیاز به جراحی و هموروئیدکتومی ندارند را می توان با لیزر کم توان درمان کرد. هموروئیدهای پیشرفته که نیاز اساسی به جراحی دارند را می توان با لیزر پرتوان دی اکسید کربن تحت درمان و جراحی قرار داد. این نوع لیزر عوارض جراحی هموروئید به روش سنتی را ندارد.

 

آشنایی درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر 

لیزر بواسیر از بهترین و نوین ترین شیوه های درمان این بیماری بوده که علاوه بر بهبود، مزایای بی شماری به همراه دارد. عمل یا درمان بواسیر با لیزر از شناخته شده ترین روش های درمان بواسیر است که نسبت به جراحی سنتی، استاپلر و یا رابربند بهتر عمل کرده و دارای معایب کمتری است.
همچنین باید بدانید این شیوه بسیار کم هزینه بوده و از دوران نقاهت کمی برخوردار است. انجام عمل بواسیر با لیزر یک روش سرپایی و به دور از هرگونه درد و خونریزی بوده که جایگزین مناسبی برای جراحی سنتی در نظر گرفته شده؛ چرا که مقعد ناحیه بسیار حساسی بوده و هرگونه آسیب سبب عارضه ای چون بی اختیاری می گردد که در روش جایگزین یعنی لیزر هموروئید این خطر وجود ندارد.

 

چگونگی تشخیص بواسیر


کار تشخیص این بیماری با بررسی علائم و سپس معاینات انگشتی شروع میشود. اما در صورت لزوم پزشک ممکن است، انجام آزمایشات دیگری مثل آن اسکوپ، کولونوسکوپی و سیگموئیدوسکوپی را نیز برای بررسی علت بیماری توصیه نماید.

 

هزینه درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر


قیمت عمل لیزر بواسیر را به طور دقیق نمی توان مشخص کرد زیرا به فاکتورهای مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

متفاوت بودن نوع بیماری و شدت آن از جمله درجه 1،2،3 یا 4 بودن آن
کلینیک درمانی یا بیمارستانی که به آن مراجعه می کنید
شهری که در آن جراحی لیزر انجام میشود
پوشش دهی بیمه
نوع بیمه

 

تماس با ما

شماره های تماس
26218601
26216953
09021332854

شعبه سعادت آباد:
تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی مجتمع پایدار، طبقه چهارم واحد 406

ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه: 10 الی 13  | 17 الی 20
پنچ شنبه: 11 الی 14
زمان پاسخگویی:
همه روزه بغیر از جمعه: 8 الی 22