آیا هموروئید خارجی می تواند توسط لیزر برداشته شود؟


همچنین روش هایی وجود دارد که آنها را کوچک یا حذف می کند، مانند استفاده از لیزر، که می تواند در مفیس پزشک شما انجام شود. اگرچه این ها ممکن است کمتر درد کنند و عوارض کمتری داشته باشند، اما جراحی ممکن است انتخاب درازمدت بهتری باشد، به خصوص اگر بوستروئیدهای شما بزرگ و بسیار دردناک یا خونریزی باشند.

 

 

آیا هموروئیدهای خارجی می توانند بدون عمل جراحی برداشته شوند؟


باندینگ شایع ترین درمان حذف هموروئید غیر جراحی در حال استفاده امروز است. یک باند لاستیکی در اطراف پایه هموروئید علامتی قرار می گیرد تا جریان خون به بافت متوقف شود که سپس آب می شود و در یکی دو هفته (معمولاً در طول یک حرکت روده) به خود سقوط می کند.

 

درمان بواسیر با لیزر

 

اگر چه راه های زیادی برای کاهش هموروئید وجود دارد, هر دو در خانه, غیر جراحی و جراحی, گاهی اوقات مراقبت های بالینی اضافی مورد نیاز است, بسته به شدت, و یا درجه بواسیر.

 

چگونه لیزر هموروئید درمان کار می کند

 

درمان لیزر بواسیر خارجی برای هموروئیدها یکی از موثرترین درمان های هموروئید حداقل تهاجمی است که بدون قطع هیچ بافتی به نتایجی دست می یابد. درمان ها می توانند برای نمرات مختلف بووروئیدهای داخلی مورد استفاده قرار گیرند.
در طول درمان، یک پروب سوزنی یا فیبر ویژه با نوک داغ بی پرده وارد بالشتک بوسی می شود که به مواج آن انرژی لیزر اعمال می شود. پس از آن خون رسانی هموروئید را محدود می کند که باعث بسته شدن، مرگ و جدا شدن توده هموروئیدی می شود.

 

روش درمان هموروئیدهای لیزری چه مدت طول می کشد؟

 

درمان یک روش مورد روز است، که به این معنی است که شما در همان روز بدون ماندن یک شبه مرخص خواهد شد. به طور معمول کمتر از ۱۵ دقیقه طول می کشد تا تحت بیهوشی محلی انجام شود. در برخی موارد، برخی از بیماران ترجیح می دهند یک آرام بخش خفیف برای استراحت در طول عمل.

 

 

درمان بواسیر خارجی


این بیماری بستگی به اندازه آنها درمانشان متفاوت می باشد،

در اندازه های زیر 1 تا 2 میلیمتر می توان درمان نگه دارنده یا درمان دارویی انجام شود که یک درمان مسکن و ملین می باشد

ولی در مواردی که اندازه آنها بیش از 1 میلیمتر می باشد اینها معمولاً دردهای بسیار زیادی دارند و خود محدود شونده نیستند و اگر هم محدود شوند یک زائده مثل زگیل باقی می ماند، که در درمان این بیماری حتماً باید با جراحی انجام شود

که همانگونه که گفتیم جراحی آنها با چاقو و لیزر امکان پذیر بوده که درمان با لیزر آنها فوق العاده راحت می باشد که حتی در مطب هم می توان انجام داد با یک بی حسی موضعی

که کنار توده تزریق شده و سپس یک برش مختصر با لیزر روی ناحیه داده می شود، لخته کامل که بستگی به سن لخته دارد هرچه از شروع بیماری بیشتر گذشته باشد، لخته ارگانیزه تر و مشخص تر می باشد، لخته خارج شده و رگ یا مویرگی که پاره شده سوزانده می شود