مرکز تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدیانی دارای سابقه چندین ساله می باشد همین امر سبب گردیده است تا این مرکز جزء یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران باشد.

 

بررسی اجمالی لیفت ابرو

لیفت ابرو ، که به عنوان لیفت پیشانی یا جوان سازی پیشانی نیز شناخته می شود ، یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروها است. لیفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو ظاهر پیشانی ، ابرو و اطراف چشم را بهبود می بخشد.

 

در صورت عدم تقارن ابرو پایین و افتاده یا ابرو ، ممکن است لیفت ابرو را انتخاب کنید. لیفت ابرو ممکن است اعتماد به نفس شما را نیز افزایش دهد.

 

لیفت ابرو را می توان به تنهایی یا با سایر روش های صورت مانند جراحی پلک (بلفاروپلاستی) یا لیفت صورت انجام داد.

 

جراحی لیفت ابرو چگونه صورت می گیرد؟

به روش های متفاوتی انجام می شود و گزینش آن بستگی به شرایط بیمار و تشخیص پزشک دارد.

 

این جراحی به دو روش بیهوشی عمومی و بی حسی موضعی انجام می شود. انجام خود جراحی نیز به شکل کلاسیک و آندوسکوپیک صورت می گیرد و انتخاب نوع آن بسته به حجم چین و چروک ها و ارتفاع پیشانی می باشد.

 

برای افرادی که پیشانی بلندی(بیشتر از 7 سانتی متر) دارند، از طریق برش خط مو انتخاب مناسبی است.

 

برای افرادی که بلندای پیشانی آنها کمتر از 7 سانتی متر است جراحی از روش آندوسکوپیک انتخاب مناسب تری است زیرا با برش در خطوط رویش مو می توان از حجم چین چروک ها کاست.

 

نکات قابل توجه قبل از انجام لیفت ابرو

انجام آزمایشات لازم برای عمل

عدم مصرف الکل از دو الی چهار هفته ماقبل عمل

مصرف دارو های پیشین یا قطع مصرف با تشخیص دکتر

خودداری از استعمال دخانیات از دو هفته تا چهار هفته پیش از عمل

 

روش های متفاوت لیفت ابرو

روش های متفاوت لیزر به ترتیب:

لیزر

جراحی باز

هایفوتراپی

تزریق ژل و بوتاکس

جراحی اندوسکوپی

بالا بردن ابرو همراه با نخ

 

چگونه ابرو با لیفت ابرو بالا می رود؟

این نوع لیفت ابرو ، که معمولاً برای بیمارانی با خط موی بالاتر استفاده می شود ، بخشی از پوست پیشانی (به جای بلند کردن خط مو) را برای بالا بردن ابرو از بین می برد. در این روش از برشی درست در پشت خط مو استفاده می شود. برش به گونه ای انجام می شود که موها از طریق آن رشد کرده و آنها را استتار می کنند.

 

آیا راهی برای بهبودی از لیفت ابرو وجود دارد؟

بهبودی مشابه بلفاروپلاستی درب فوقانی است. برای لیفت ابرو ، جراح برش هایی را دقیقاً بالای ابرو ایجاد می کند تا پوست بالای چشم شما را بلند و سفت کند. این روش جای زخم های کوچک اما قابل مشاهده دارد. برش های ایجاد شده در خط مو باعث می شود که جای زخم کمتر دیده شود.

 

لیفت ابرو

 

چگونه می توان لیفت ابرو را در کلینیک مایو انجام داد؟

1 لیفت ابرو آندوسکوپی. جراح شما چندین برش کوچک در پشت خط مو ایجاد می کند. ... 2 لیفت ابرو تاجی. جراح شما یک برش در پشت خط موی شما در بالای سر شما ، از گوش به گوش یا در درجه اول در بالای سر شما ایجاد می کند. ... 3 لیفت ابرو خط مو. ...

 

برش برای لیفت ابرو کجاست؟

جای زخم حاصل از لیفت ابرو تاجی به خوبی در داخل موها پنهان می شود. برای خانم هایی که پیشانی بسیار بلندی دارند ، ممکن است برشی در خط موی قدامی توصیه شود. به این ترتیب می توان ابرو را بدون تغییر در ارتفاع خط موی جلوی خود بلند کرد.