انواع مختلفی از دستگاه های لیزرموهای زائد وجود دارد که با توجه توع تیپ پوستی افراد و نوع حذف مو متفاوت اند. در این مقاله با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را معرفی خواهیم کرد. یکی بهترین دستگاه هایی که تاکنون شناخته شده و مورد تایید انجمن پزشکان زیبایی است دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم شرکت آلما است. این برند اسرائیلی توانسته دستگاهی را تولید کند که نیاز افراد را در زمینه لیزرموهای زائد تا حد زیادی برطرف نماید. در ادامه این مقاله به برسی مشخصات و تجربه درمان با این لیزر را با شما به اشتراک می گذاریم.پ

اگر به استفاده از لیزر موهای زائد فکر می کنید، احتمالاً در حال انجام تحقیقاتی هستید - بسیار عاقلانه! شما می خواهید بدانید که به نتایجی که می خواهید، در بازه زمانی مناسب، با قیمت مناسب و بدون دردسر خواهید رسید.

یکی از مواردی که با آن مواجه خواهید شد، انواع دستگاه لیزر موهای زائد موجود است. در اینجا تفاوت بین دو دستگاه محبوب Candela Gentle Pro و Soprano Titanium را مورد بحث قرار می دهیم.

معنی طول موج در لیزرمو چیست؟

برای لحظه ای فنی، اصل پشت لیزر موهای زائد، فتوترمولیز انتخابی است. این با طول موج خاصی از نور و مدت زمان پالس مطابقت دارد تا از بهترین اثر بر روی هدف (فولیکول مو) با حداقل تأثیر بر روی هر بافت اطراف اطمینان حاصل شود. مراجعی که خواهید دید ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • الکساندریت - برای پوست و موهای روشن تر و همچنین موهای ظریف ایده آل است
  • دیود - روی اکثر انواع پوست به خوبی کار می کند.
  • ND: YAG - برای پوست و موهای تیره تر خوب است.
  • IPL - IPL مخفف Intense Pulsed Light است، نور خالص است اما دارای فیلترهایی است که طول موج نور لیزر را می دهد. برای رفع موهای زائد، هم نور لیزر و هم نور IPL دقیقاً با یک مکانیسم کار می کنند. IPL های جدید بسیار راحت تر و موثرتر هستند.

Candela Gentle Pro و Soprano Titanium از کدام طول موج ها استفاده می کنند؟

Candela یکی از بهترین دستگاه های لیزر موجود است. از دو طول موج مختلف نور، الکساندریت و ND:YAG استفاده می کند. این بدان معناست که Candela برای درمان انواع مو و انواع پوست ایده آل است.

دیگر اجراکننده برتر، سوپرانو تیتانیوم، از سه طول موج مختلف نور، الکساندریت، ND-YAG به علاوه دیود استفاده می کند. سوپرانو برای از بین بردن انواع مو از ریز تا درشت و رنگ پوست و انواع پوست بسیار عالی است.

من همچنین دیده ام که تکنیک های درمانی مختلفی وجود دارد، پس اینها چیست؟

دو روش درمانی متفاوت وجود دارد:

شات - انرژی لیزر قبل از حرکت به ناحیه مجاور در یک عکس به یک منطقه کوچک تحویل داده می شود. Candela یک درمان "در هر شات" است و اندازه لکه در این دستگاه بزرگ است، بنابراین درمان ها سریعتر هستند.

SHR (حذف فوق العاده موهای زائد) - اپلیکاتور روی ناحیه حرکت می کند و لیزر با شدت کمتری 10 بار در ثانیه چشمک می زند. بنابراین به جای ارسال یک شات، اجازه می دهد تا انرژی و گرما ایجاد شود. سوپرانو تیتانیوم از SHR استفاده می کند و دارای بزرگترین سر درمان در محدوده سوپرانو است. این لیزر سریعتر از هر لیزر دیگری است، بنابراین زمان درمان کوتاهتر است

مقایسه راحتی

هر دو Candela Gentle Pro و Soprano Titanium عملاً بدون درد هستند.

Candela Gentle Pro از فناوری خنک کننده به نام اسپری DCD استفاده می کند. این یک عامل انجماد است که در طول درمان های لیزری پوست شما را منجمد و بی حس می کند.

سوپرانو دارای دو حالت SHR و فناوری In Motion است. In Motion از یک نوک یخ خنک استفاده می کند که درمان را بسیار راحت می کند.

کدامیک بهتر است؟

هیچ تفاوتی در نتیجه بالینی وجود ندارد و هر دو دستگاه نتایج خوبی به شما می دهند. کلید رسیدن به نتیجه ای که می خواهید بیشتر با کلینیکی است که انتخاب می کنید.

تجربه تکنسین لیزر بیشترین تاثیر را در نتایج شما خواهد داشت. بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید و به دنبال کلینیکی باشید که در موارد زیر امتیاز بالایی کسب کند:

گوگل، Trust Pilot و سایر سایت های بررسی

تجربه تکنسین از دستگاه سوپرانو تیتانیوم

در بریگستوک پوست و لیزر، تکنسین های مجرب ما به طور مداوم تلاش می کنند تا مطمئن شوند که مهارت ها و تکنیک های آنها نتایج عالی را برای مشتریان بدون توجه به نوع مو یا رنگ پوست آنها تضمین می کند.

ما از سوپرانو تیتانیوم را برای اطمینان از درمان های بدون درد و حداکثر راحتی پیشنهاد می کنیم. بررسی های خود ما به شما کمک می کند تا استانداردی را که باید در هنگام تصمیم گیری از کدام کلینیک به دنبال آن باشید تعیین کنید. فقط برای خواندن آنها اینجا را کلیک کنید.

سوپرانو تیتانیوم را از کجا بخریم؟

 در بازار امروز انواع مختلفی از دستگاه های سوپرانو تیتانیوم وجود دارد که تنها برند آلمای اسرائیلی اصلی و مابقی تقلبی و فیک هستند. اگر می خواهید این دستگاه ها مشاهده کنید و انواع آن را مورد برسی قرار دهید، با کلیک روی لینک دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم به فروشگاه توان طب می روید و قیمت های آن ها را هم میتوانید ببینید و مورد برسی قرار دهید، سپس تصمیم بگیرید که آیا ارزش خرید کردن دارد یانه؟ همچنین با مشاوران هم میتوانید تماس بگیرید تا با توجه به بودجه ی شما و نوع کاربری بهترین دستگاه را به شما پیشنهاد دهد.