لیزر کیست مویی را بشناسید


لیزر کیست مویی در زنان یکی از بهترین و مطمئن ترین روش‌های درمان این عارضه به شمار می‌رود. روش‌های قدیمی مانند جراحی باز با مشکلات زیادی همراه بود. با پیشرفت علم پزشکی دیگر نیازی نیست بیمار چالش‌ها و سختی‌های جراحی به شیوه سنتی را متحمل شود. خبر خوش اینکه لیزر کیست مویی یک درمان سرپایی است که در کلینیک صورت می‌گیرد.

 اگر به دنبال درمان کیست مویی بدون جراحی هستید باید از طریق لیزر کیست مویی اقدام به درمان این عارضه کنید. این درمان را می‌توان ساده‌ترین و راحت ترین درمان کیست مویی دانست. در این روش بیمار درد و خونریزی نخواهد داشت و نیازی به بستری شدن در بیمارستان یا تعویض پانسمان نخواهد بود.

 

 


دیگر مزایای درمان با لیزر به این شرح است:

 

- درمان سریع و سرپایی

- بدون درد و خونریزی

- درمان قطعی

- دوره نقاهت کوتاه تر

- درمان ایمن و بدون ایجاد عوارضی مانند عفونت

- مقرون به صرفه

- بدون به جا ماندن جای جراحی

 

هزینه های درمان


مهم ترین مسئله قبل از درمان هزینه های درمان است، که می توانند بخشی از نگرانی های بیماران و خانوده های آن ها را تشکیل دهند. ممکن است برای لیزر و جراحی، هزینه های درمان بر عهده بیمار باشند چرا که اکثر بیمه ها، جراحی های زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند. البته، قیمت لیزر کیست مویی نسبت به جراحی در بیمارستان، بسیار کمتر است و درمان در مراکز لیزر برای بیماران، مقرون به صرفه تر خواهد بود. معمولا، درمان در بیمارستان، نیازمند بستری و انجام آزمایشات متعدد است که برای لیزر درمانی، نیاز به چنین تشریفاتی نیست.

 

کلینیک لیزر


کلینیک لیزر شفا - درمان مشکلات و بیماری های نشیمنگاه

کلینیک لیزر زیبایی شفا - زیبایی با لیزر

کلینیک لیزر شفا

آدرس : تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه چهارم، واحد 406

تلفن : 22361072 | 22361071 | 09021332854

ایمیل : info@drdarman.ir