درمان بواسیر به صورت سرپایی

عمل لیزر بواسیر یک معجزه است ! خیلی ساده تر از آن است که تصورش را می کنید. این عمل به صورت سرپایی و بدون هیچ بستری شدنی در شفا کلینیک یا بیمارستان توسط دکتر متخصص انجام می شود. درست بعد از عمل هم می توانید به زندگی عادی خودتان برگردید و کارهای روزمره خودتان را انجام دهید.

 

بیاید تا بهتون بگم چه جوری


لیزر بواسیر قطعی ترین و سریعترین روش درمانی بواسیر است . البته پزشک معالج شما با توجه به شدت بواسیر و درجه آن یکی از دو راه این عمل ها را انتخاب می کند.

 

لیزر استفاده از اشعه درمانی IRC 

اولین راه عمل بواسیر با لیزر استفاده از اشعه درمانی IRC است. این روش لیزر درمانی برای بواسیرهای درجه ۱ و ۲ بسیار مناسب است. به این صورت که زائده های گوشتی التهابی بواسیر را با کمک اشعه IRC از بین می برد. نتیجه عمل خیلی سریع خودش را نشان می دهد و بیمار هیچ گونه درد و خونریزی را تجربه نمی کند. در واقع لیزر بواسیر یک درمان بدون درد و بدون خونریزی می باشد.

 

برش بواسیر با لیزر co2


دومین راه عمل بواسیر با لیزر استفاده از لیزر CO2 است. این لیزر هم برای بواسیرهای درجه ۳ و ۴ مناسب است. بواسیر در این درجه ها خیلی بزرگ شده و خودش را در خارج از مقعد نشان می دهد. این بواسیر ها بواسیر خارجی هستند.پس لیزر CO2 برای این بواسیرها به کار می رود تا کاملا زائده های گوشتی بیرون زده را برش بدهد. برش لیزری همه این برآمدگی های گوشتی زائد را از بین می برد. این برش های لیزری اصلا آسیبی به سایر بافت های اطراف مقعد نمی زند و این یکی از مزیت های این روش است . با روش لیزر CO2 شاهد هیچ خونریزی هم نخواهید بود. جالب اینکه این روش خاصیت درمانی هم دارد و کمک می کند تا همه رگ های خونی آسیب دیده دوباره ترمیم و سلامت شوند و کارشان را از نو شروع کنند.

 

عمل بواسیر عوارض ذیل را در بر دارد:


درد پس از برداشتن هموروئید: نارکوتیک ها،NSAIDها،شل کننده‌های عضلانی ،مسکن‌های موضعی و نشستن در لگن آب گرم می‌تواند درد عمل بواسیر را کاهش می‌دهد.
احتباس ادراری: عارضه‌ی شایعی پس از عمل بواسیر است. با کاهش تزریق مایعات داخل وریدی در حین و حوالی عمل و تسکین درد خطر احتباس ادراری کم می‌شود.
تراکم مدفوع: در نتیجه درد ایجاد می‌شود. قبل از عمل بواسیر، آمادگی مکانیکی مختصر روده، مسهل‌ها و کنترل کافی درد احتمال ایجاد آن کم خواهدشد.
خونریزی: پس از عمل بواسیر خونریزی اندک به ویژه در هنگام دفع قابل قبول بوده و نیاز به اقدام خاصی ندارد ولی اگر شدت آن زیاد باشد باید با پزشک خود در تماس باشید.

 

آدرس

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی مجتمع پایدار، طبقه چهارم واحد 406

شماره های تماس

ساعات کاری

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه: 10 الی 13 | 17 الی 20 پنچ شنبه: 11 الی 14

زمان پاسخگویی: همه روزه بغیر از جمعه: 8 الی 22

 

آدرس سایت :https://shafa.clinic/