لب یکی از قسمت های صورتاستکه با افزایش سن دچار نافرمی می شود. تزریق ژل به لب در زیبایی صورت بسیار مفید است. به طور طبیعی لب تحتانی از لب فوقانی بزرگ تر و حجم آن بیشتر است و نیمه های راست و چپ هر کدام از لب ها مشابه هم هستند که حجم ومیزان متقارن بودن این دو نیمه مهم است. کاری که در تزریق ژل به لب انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و به این ترتیب که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل به لب اضافه می شود. لب فوقانی از دو بخش لب سفید و لب قرمز ایجاد شده است که ازطریق حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چین و چروک عمودی و موازی در بخش سفید لب فوقانی ظاهر ناپسند ایجاد می شود و در صورت استفاده از رژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا ظار می شود.

نحوه تزریق ژل به لب

نحوه ی تزریق ژل به لب در نتایج آن بسیار مهم است. دکتر زیبایی در قدم اول باید شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و صورت داشته باشد. در قدم دوم به تکنیک ها و روش های تزریق ژل که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار گیری مواد در لایه های‌ مناسب آشنایی کافی داشته باشد.

ترکیب هیالورونیک اسیدها به علت آب زیادی که جذب می کنند در اطراف خود و افزایش حجم حاصل  شده از این امر نیاز به حجم کمی از ژل ،برای بهلود چین‌ و چروک و فرورفتگی‌ ها دارد. به این منظور پس از بی‌حسی دادن اطمینان به بیمار محل تزریق با محلول ضد عفونی یا الکل بهداشتی پاک و تمیز می شود.

پس از آن به وسیله سرنگ های مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان مناسب و دقیقی از دارو در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به قسمت های مختلف لب تزریق می شود.